Translate

Freitag, 28. Oktober 2016

Die Albaner führen die EU wieder an der Nase herum: Angela Merkel's Abstieg in den Korruptions Sumpf

Am 28. November lädt Angela Merkel die CIA finanzierte Uralt Kommunistin, den Al Capone des Balkans: Edi Rama nach Berlin ein, als Bestechungsgeschäft, der KfW wieder einmal, für eine Stark Strom Leitung nach Mazedonien. Korruption muss so schön sein, wenn man Gangster einlädt, wo es keinerlei Justiz gibt, Edi Rama, Ilir Meta direkt mit Schwer Gangstern verkehren. Belohnung für Kriminelle, durch die Verbrecher Organisation KfW.

Ein prominenter General, sagt Klartext über die Deutschen Politik Ratten der Lüge:

Albania's constitutional court suspends law key to EU hopes

Stavros Markos um SManalysis - vor 2 Tagen
Published October 25, 2016 Associated Press Link TIRANA, Albania – Albania's Constitutional Court has suspended a law that requires the vetting of the personal and professional backgrounds of judges and prosecutors, key to judicial reforms needed to convince the European Union to launch membership negotiations. The court suspended the law to seek the opinion of the Council of Europe's Venice Commission, which already has reviewed the reform package prepared with help from EU and U.S. experts. The suspension was sought by the opposition Democratic party, which opposed the vetting ... mehr »
Kryeministri Edi Rama konfirmoi sot vizitën që do të zhvillojë më 28 Nëntor në Berlin, ku pritet të takohet me Kancelaren Angela Merkel. Në takim kryefjalë... VIDEO
So wird Albanien nie ein Staat werden, wenn man mit Kriminellen immer neue Verträge macht, Selbige finanziert. siehe auch Berlinwasser Geschäfte, wo über 1 Milliarde € lt. Sprecher der KfW vor Jahren im Sumpf der Tochterfirmen von Berlinwasser verschwanden, welche man Mafiös gründete. Deshalb gründet die KfW Mafiös G,bH's, Consults muss dann keine Auskunft geben, im "Camorra" Stile. Und weil der Minister so schön korrupt ist, erhält er neue Verträge mit der KfW, erneut für eine Strom Leitung nach Mazedonien, wo die Vorgänger Regierung mit Salih Berisha und Ridvan Bode diese Geschäfte als Deutsche Mafia bezeichnet hat im Albanischen Parlament. Die Betrugs- Erpressungs Geschäfte von Fraport, durch den korrupten Wolfgang Schäuble, mit eine kriminellen Firma, welche durch Auslands Bestechung vor 10 Jahren schon bekannt war rundet das Bild ab.
Deutscher Flughafenbetreiber in Griechenland: „Sie sind Eroberer, keine Investoren“
SPIEGEL ONLINE - Wirtschaft - 24.10.2016
Die Frankfurter Firma Fraport übernimmt die Kontrolle über 14 griechische Flughäfen - sehr zur Empörung der Luftfahrt-Gewerkschaft. Sie stellt sich mit aller Macht gegen die vermeintlichen Invasoren. mehr...
Batutat mes përfaqësuesit të KFW dhe kryeministrit/ Gjermani i mahnitur nga Tirana e pastër, përgjigjia e Ramës...
Postuar: 28/10/2016 - 12:21
Nuk kanë munguar batutat në takimin e sotëm mes përfaqësuesit të KFW dhe kryeministrit Rama, gjatë firmosjes së marrëveshjes me Gjermaninë për intekonjeksionin mes Shqipërisë dhe Maqedonisë. Teksa mori fjalën e rastit, përfaqësuesi gjerman vlerësoi ndryshimet pozitive që konstatoi në Shqipëri, duke veçuar Tiranën e pastër që gjeti. “Unë mund të konstatoj ndryshimet që janë bërë, kur erdha në mesnatë, ishte një habi dhe shihja me admirim njerëzit që pastrojnë rrugët dhe mendova se ne kemi gjera për të përmirësuar në Gjermani, gjeta qytet të pastër”-tha ai. Pas tij fjalën e ka marrë kryeministri Rama, i cili duke falënderuar Gjermaninë për ndihmën e çmuar jo vetëm monetare, por në sferën e administrimit të parave, nuk e la konstatimin e përfaqësuesit gjerman pa një koment. “Faleminderit për komplimentet për Tiranën e pastër, duhet t’ju korrigjoj se nuk ma merr mendja që jemi në fazën që ju të mësoni nga ne për pastërtinë e qytetit. Ka qenë një kohë para shumë vitesh që mendohej se ishim të dytët pas Gjermanisë, një luan i vogël ekonomik, por besoj se kemi vite dritë që na ndajnë dhe sa më shumë të përfitojmë nga drita e diturisë suaj aq më mirë është për ne”- tha Rama. Sipas tij konkurrenca mund të vlejë vetëm në një fushë, në futboll. “Kur vjen puna te konkurrenca ne mund t’ju mundim në futboll më shumë se kaq ne nuk besoj se do arrijmë ndonjëherë, e megjithatë edhe nëse nuk ju mundim, edhe në skuadrën tuaj kombëtare ka një kontribut direkt shqiptar. Mustafi nuk është juaji, është joni, Gjermania ka fanelë më hijerëndë, sidoqoftë në këtë bashkëpunim bilateral ai për Gjermaninë ka peshën e interkojeksionit që ne sot firmosim, madje rrezik se është më i shtrenjtë se interkonjeksioni”- tha Rama.
/Agjensia e Lajmeve Sot News/ Mafia total

INVESTIGIME

  • Nga Boldnews.al Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike (OSHEE) ka hapur mirë thesin e... Nga Boldnews.al Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike (OSHEE) ka hapur mirë thesin e parave për ti shpërndarë te oligarkët e pushtetit. Nga një hulumtim i Boldnews.al në Agjencinë e Prokurimit Publik rezulton se OSHEE ka vendosur të shpenzoj mbi 6.2 miliard lek për tendera publikë. Do të jenë pikërisht 18 tendera që do tu shpërndahen kompanive si dhe do të “justifikojnë” këtë shifër galopante për ekonominë e vendit tonë. OSHEE i ka shpërndarë këto para në 8 qytetete, përkatësisht në Berat, Burrel, Shkodër, Durrës, Tiranë, Fier, Kavajë dhe Gjirokastër. Këto 6.2 miliard lekë, ose përafaërsisht 4.6 milion euro kanë nisur të shpërndahen për kompanitë fituese që në fillim të muajit tetor ndërsa do të paratë do të shkojnë të gjitha në denstinacion brenda 11 nëntorit të këtij viti. Në një përllogaritje të thjeshtë, OSHEE përdor mbi 150 mijë euro në ditë nga paratë e konsumatorëve shqiptarë për tenderave që shkojnë kryesisht për oligarkët pranë pushtetit. fondet publike për të hapur tendera. Edhe pse në listën fituese ka qytete të mëdha, për çudi pjesën më të madhe të tortës e merr Burreli, ku OSHEE ka alokuar mbi 2.9 miliard lek për rikonstruksion të rrjeteve elektrike. Në qytetin bregdetar, aty ku Administratori i OSHEE Ardian Çela ka mbajtur postin e zv. Kryetarit të Bashkisë së Durrësit, janë zhvilluar edhe tendera për vlerësimin e ndikimit në mjedis të investimeve në energjitik. Janë rreth 25 milion lek që do të shkojnë për studime, ndërkohë që sot ka me mijëra shqiptarë që nuk janë në gjendje të paguajnë energji elektrike qoftë edhe për një poç të vetëm. Boldnews.al ka denoncuar edhe muaj më parë këtë praktikë të OSHEE për të bërë qoka me fondet publike nëpërmjet tenderave për vlerësimin e ndikimit në mjedisi. Ardian Çela ka zgjedhur vetëm qytetin e Durrësit për të shpallur herë pas here tendera të këtij lloji. Kjo edhe për shkak të lidhjeve të tij në të kaluarën, por edhe në të tashmen. Duket se Durrësi do të vijojë të mbetet destinacioni ku mund të realizohen tendera të dyshimtë dhe të zhduken fondet publike të OSHEE. Më poshtë të gjitha tenderat e OSHEE nga 3 tetor – 11 nëntor: OSHEE Berat – 12 964 214 lekë për ndërtim rrjeti dhe kabina elektrike – Tenderi më 7 nëntor OSHEE Berat – 91 476 787 lekë për ndërtim rrjeti TU me kabëll ABC në kabinat e Fiderit – Tenderi më 11 nëntor OSHEE Burrel – 51 405 099 lekë për rikonstruksionin e rrjetit të ri elektrik në Agjensinë Burrel dhe Njësinë Laç – Tenderi më 8 nëntor OSHEE Burrel – 237 391 834 lekë për ndërtim i rrjetit të ri elektrik në autostradën Laç – Mamurras, Loti I – Tenderi më 11 nëntor OSHEE Shkodër – 3 221 373 lekë për rikonstruksionin e rrjetit TU në kabinën Shelqet 1, Fidri Lavatriçe Vau-Dejes – Tenderi më 31 tetor OSHEE Shkodër – 9 328 762 lekë për ndërtimin e rrjeteve ajrore TM, Kabinës Shtyllore Gropa e Portës, fidri Zagore, Bogë, Koplik – Tenderi më 31 tetor OSHEE Shkodër – 8 776 970 lekë për rikonstruksionin e dy kabinave Qendër Balldre dhe rikonstruksioni i Rrjetit TU me kabëll ABC Balldre Lezhë – Tenderi më 31 tetor OSHEE Shkodër – 35 523 784 lekë për ndërtimin e Fidrit të Ri”Mes” kabllore 20 kV – Tenderi është fituar më 6 tetor OSHEE Shkodër – 39 918 720 lekë për rikonstruksionin e fidrit 2 Gurra nga linje ajrore ne kabllore 20 kV – Tenderi është fituar më 6 tetor OSHEE Shkodër – 4 500 000 lekë për blerje kabëll TM Al 3x(1x185mm2 ) dhe mufte kabëlli të Thatë 20 kV – Tenderi është fituar më 3 tetor OSHEE Durrës – 1 200 000 lekë për vlerësimin e ndikimit në mjedis – Tenderi më 31 tetor OSHEE Durrës – 1 380 000 lekë për vlerësimin e ndikimit në mjedis – Tenderi është fituar më 4 tetor OSHEE Durrës – 8 750 122 lekë për rikonstruksionin nga ana ndërtimore të kabinave Agjencia Durrës – Tenderi është fituar më 17 tetor OSHEE Tiranë – 9 775 370 lekë për rikonstruksionin dhe kalimin nga 6 KV ne 20 KV i Kabinës Elektrike Duhani – Tenderi është fituar më 10 tetor OSHEE Fier – 3 923 474 lekë për ndërtimin e rrjetit TU me kabëll me vetëmbajtje ABC – Tenderi është fituar më 24 tetor OSHEE Fier – 49 990 200 lekë për blerje matësash elektronik 50-300 Volt Monofazë – Tenderi është fituar më 12 tetor OSHEE Kavajë – 51 534 911 lekë për investim në rrjetin elektrik në qytetin e Kavajës – Tenderi është fituar më 12 tetor OSHEE Gjirokastër – 2 314 022 për ruajtjen dhe shoqërimin e vlerave monetare gjatë transportit nga KNK drejt filialeve të Bankave për Qarkun Vlorë – Tenderi është fituar më 14 tetor http://boldnews.al/2016/10/27/gjaku-shqiptareve-oshee-hap-thesin-per-oligarket-mbi-6-2-miliard-lek-tendera-per-40-dite/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen