300.000 € Steuerschulden, und nun wurde Alles beschlagnahmt. Das Betrugs Modell unter dem Schutz der US Botschafter ist schon System und schon sehr lange.
Zuerst ALPET Petroleum, uralter Treibstoff Schmuggel schon in 1994 nach Jugoslawien, unter dem UN Embargot als Berisha System. Dann ca. 2006 wurde die kleine Kette, mit eigener Schmuggler Tankstelle im Hafen von Durres, an einen Türkischen Gangster verkauft, nund wurde weiter gemacht mit der Offshore Firma Sun Petroleum und Gulf Tankstellen, wo reiner Schmuggel betrieben wird. Eng mit der Betrugs Firma "“Tea Construction and Petroil”" des Arben Yhilliari verbunden, der in Frankfurt festgenommen wurde, mit US Pass, uralt Betrüger und Dokumenten Fälscher auch als Partner des Edi Rama und anderer Gangster bekannt.
Besnik Sulaj, erneut dabei, wie bei anderen Betrugs Geschäften der jüngsten Zeit, aber auch in 2000 schon. Man war schon Partner bei der Edi Rama Sondergenehmigung für das "Taivani" in Tirana im Rhinas Park in Tirana.
Organizatori i skemës së “Gulf”-it, ortak me “Beson e Tajvanit"
- Prokuroria: Na dekonspiruan operacionin për kapjen e drejtuesve të 'Gulf'
- Kompania me gjashtë sekuestro, gjeorgjiani asnjë firmë në letra
Gulf, skema e radhës e piramidës së naftës, kush i mbron konsumatorët nga kompanitë offshore?!
Ikja
e kompanisë Sun Petroleum (shumicë e pakicë), e cila tregtonte
karburant në pikat e Gulf dhe ndërpreu aktivitetin, pasi kishte shitur
qindra tollona, ka hapur sërish kutinë e Pandorës në tregun e naftës në
Shqipëri.
Prej dy ditësh, në pikat e tregtimit të
Gulf është krijuar amulli, pasi Sun Petroleum Albania shpk (e cila bën
tregtimin me pakicë të naftës) ka ndërprerë furnizimin, ndërkohë që
konsumatorët kishin blerë me qindra tollona. Askush nuk po u jep
zgjidhje atyre se çfarë do të bëhet, teksa të dy kompanitë e lidhura me
të Sun Petroleum Albania (e pakicës) dhe Sun Petroleum Albania Trading
(e shumicës) janë offshore dhe si të tilla është e pamundur të
identifikohen aksionerët. Aksioner zyrtar është Universal Energy Group,
me seli në Delaware të SHBA-ve, një zonë e njohur për krijimin e
kompanive guackë. (Falimenton Gulf me aksioner offshore, disa pika i ble Alpet, amulli me tollonat)
Burime nga tregu pohuan se muajin e fundit
Gulf kishte shitur tollona edhe me 120 lekë për litër, që është 25-40%
më lirë se nafta që tregtohet në pikat e tjera të pakicës (165-178
lekë/litër), në një skemë mini piramidë, teksa nafta ka mbaruar dhe
tollonat kanë mbetur në duart e konsumatorëve.
Aktorët e tregut pohojnë se në pikat e
pakicës së Gulf është tregtuar nafta e rafinerisë ARMO, e cila ka punuar
deri në fund të nëntorit të vitit të kaluar. ARMO shfrytëzohej nga
kompania IRTC (edhe kjo një offshore) që prej tetorit të vitit 2016 dhe e
ndërpreu aktivitetin në nëntor 2017, pasi Bankers Petroleum, që e
furnizonte me naftë bruto ndërpreu marrëdhënie për shkak të mospagesave.
Në momentin që ndërpreu aktivitetin, IRTC kishte rreth 30 milionë euro
detyrime të papaguara, sipas burimeve zyrtare të tatimeve në një
material për Komisionin e Ekonomisë.
Të dhënat zyrtare të Ministrisë së
Financave bëjnë të ditur se në vitin 2017, importet e karburanteve ranë
me 21% në 400 mijë ton, ose rreth 100 mjë tonë naftë më pak se viti i
mëparshëm, teksa nafta vendase zuri gati 30% të tregut. Por, pavarësisht
se neni 15 i ligjit 8450 I ndryshuar Për përpunimin, transportimin dhe
tregtimin e naftës, gazit dhe nënprodukteve të tyre” sanksionon se “Në
çdo stacion të shitjes se karburanteve duhet të jenë të ekspozuara, në
mënyrë të dukshme dhe të qarte llojet e karburanteve që tregtojnë”, në
asnjë pikë në Shqipëri nuk u bëhej e ditur konsumatorëve nëse blinin
naftë vendi apo importi.
Aktualisht, burime nga Inspektorati
Shtetëror Teknik dhe Industrial pohuan se asnjë rafineri nuk është në
punë në Shqipëri dhe nafta për konsum vjen e gjitha nga importi.
Mësohet se Sun Petroleum ka krijuar
detyrime ndaj tatimeve, ndonëse ka deklaruar se do i paguajë me këste
dhe përgjithësisht ka qenë konsideruar si kompani e rregullt, ndërsa ka
akumuluar dhe borxhe ndaj furnitorëve që arrijnë në miliona euro dhe nuk
ka paguar as qiratë e pikave muajt e fundit (pjesën më të madhe të
pikave e kishte me qira).
Monitor tentoi gjatë ditës së sotme të
kontaktonte shumë institucione për t’i pyetur rreth situatës dhe se
çfarë do të bëhej me konsumatorët që kishin blerë tollonat, por të
gjithë u shmangën dhe na adresuan për kërkesa zyrtare gjatë javës së
ardhshme.
Si shqiptarët po e paguajnë shtrenjtë naftën
Shqipëria ka pasuri të shumta natyrore me
naftë, teksa fusha e Patos Marinzës është më e madhja mbi tokë në
Europë. Por, shqiptarët historikisht kanë pasur përfitime minimale nga
kjo pasuri, teksa koncesionarët, një pjesë e të cilëve kanë qenë ose
janë offshore, vijojnë ende të rezultojnë me humbje (ndonëse
nënkontraktorët e tyre kanë deklaruar fitime të larta).
Nga ana tjetër vijojnë e blejnë në pikat e
pakicës naftë, që ëhstë ndër më të shtrenjtat në Europë dhe për të cilën
nuk ka as garanci cilësie (vitin e fundit u shtuan dukshëm makinat që
nxjerrin tym të zi nëpër rrugë). (Shqipëria e pesta në botë për naftën e shtrenjtë, sipas fuqisë blerëse; ja sa shumë taksa paguajmë në një litër)
Tregtimi i naftës është një sektor që ka
lëvizje të mëdha, me mbyllje të kompanive, apo rritje stratosferike të
tyre brenda një periudhe të shkurtër kohore.
Aktorët e tregut pohojnë se tregu i naftës
ka luhatje shumë të mëdha, duke qenë dhe sektori që ka më shumë
falimentime. Çdo vit falimentojnë 2-3 kompani.
Nga ana tjetër, ka shumë sipërmarrje, që
hyjnë në treg, ndërkohë që mungon kontrolli dhe informaliteti është
shumë i lartë. Mund të ndodhë që një operator të hyjë në treg, të
xhirojë deri në 10 milionë dollarë dhe të dalë vitin tjetër, duke
shkarkuar kështu një pjesë të xhiros së pafaturuar të një kompanie
tjetër, një formë e përdorur rëndom evazioni më se një dekadë më parë,
por që duket se është rikthyer sërish në modë. Borxhet e kreditë e
ndërsjellta apo shit-blerjet mes kompanive janë një formë tjetër e
shmangies.
Në vitin 2014, tatimet çuan për gjykim
administratorit e shoqërisë “Tea Construction and Petroil”, pasi
kompania kishte bërë transportin fiktiv të një sasie prej 4.4 milionë
litra naftë nga një depozitë në Kodër Mëzez, Tiranë për në magazinën
doganore në Ballsh, ndërkohë që nafta ishte shitur në treg, duke
shmangur të paktën 242 milionë lekë taksa.
Rasti më flagrant është ai i rafinerisë
ARMO, dhe nënkontraktorëve të saj, të cilët janë të zhytur në borxhe, të
krijuara në vite që vetëm ndaj tatimeve arrijnë në 240 milionë euro
(sipas burimeve zyrtare të tatimeve, pa llogaritur fshirjet nga falja
fiskale). Në total detyrimi, përfshirë furnitorët, ujësjellës, energji
dhe bankat e huaja arrin në 600 milionë euro, sipas vlerësimeve të
mëparshme nga Ministria e Industrisë dhe Energjisë. (“Ujku” i naftës, skema e radhës së grabitjes së ARMO)
Rasti i ARMO është një nga vjedhjet më të mëdha në historinë e Shqipërisë që ka mbetur pa gjetur fajtorët.
Tentativat për të vënë në punë rafinerinë
vijojnë, teksa një tjetër ofsshore, Byllis Energy është në negociata me
punonjësit për të rifilluar punën në rafineri. Në fakt, pas gjithë
kompanive offshore në Shqipëri, janë fshehur sipërmarrës shqiptarë, që
prej vitesh po lëvizin gjithë fijet e këtij tregu që qarkullon miliona….
http://www.monitor.al/gulf-skema-e-radhes-e-piramides-se-naftes-kush-mbron-konsumatoret-nga-kompanite-offshore/
Veliera Constructions Restart In Durrës, Ancient Ruins Endangered
In February 2017, the Administrative Court of Durrës
decided
to suspend the construction work for the Veliera project, after the
discovery of ancient walls during excavation works for the square. This
decision was later confirmed in appeal.
While the court’s latest decision on whether constructions will continue has yet to be announced, the private company responsible for the project has gradually begun construction in the protected Archaeological Zone A.
Two weeks of monitoring by media outlet Amfora has revealed that a layer of concrete has been laid on the road and the ancient walls. The construction work is mainly focused in the area across from Venetian Tower, where manual construction is taking place, iron foundations are being placed and they’re expected to be filled with concrete apparently to build a sidewalk.
Amfora inquired about the construction at the Durrës municipality, and they were informed that the announcement of the court decision allowing the continuation of the work is expected. If the decision will forbid the continuation of the constructions, the municipality will appeal it. Yet, even though 50 days has passed, the decision still hasn’t been announced.
Sources within the Durrës municipality added that the constructions currently being carried out by the private company are not located in the area defined by the court.
In July 2017, the company Everest sh.p.k. began tearing down the antique wall connected to the Venetian Tower on Veliera Square. The wall was a Category I Cultural Monument.
During this time, Amfora informed the director of the Regional Directorate for National Culture Durrës and, following their interference, further damage to the monument was avoided.
The plan for the sidewalk set to be built in the area seemingly had failed to take into account the presence of the antique wall, which led to the illegal destruction of the monument. The current constructions risk damaging the wall further, in addition to two blocks of carved stones that have been unearthed but not yet moved by archaeological institutions.
Additionally, the construction near the Venetian Tower risks covering in concrete the foundation of the ancient walls, which was covered with gravel in order to conserve it, by the decision of the National Archeology Council (KKA).
In May 20 2017, several large troughs were dug in Archaeological Zone A for the planting of palm trees. After Amfora tipped off the appropriate institutions the company refilled the troughs that endangered the archaeological objects.
Citizens have pushed back against all infractions against the archaeolog
While the court’s latest decision on whether constructions will continue has yet to be announced, the private company responsible for the project has gradually begun construction in the protected Archaeological Zone A.
Two weeks of monitoring by media outlet Amfora has revealed that a layer of concrete has been laid on the road and the ancient walls. The construction work is mainly focused in the area across from Venetian Tower, where manual construction is taking place, iron foundations are being placed and they’re expected to be filled with concrete apparently to build a sidewalk.
Amfora inquired about the construction at the Durrës municipality, and they were informed that the announcement of the court decision allowing the continuation of the work is expected. If the decision will forbid the continuation of the constructions, the municipality will appeal it. Yet, even though 50 days has passed, the decision still hasn’t been announced.
Sources within the Durrës municipality added that the constructions currently being carried out by the private company are not located in the area defined by the court.
In July 2017, the company Everest sh.p.k. began tearing down the antique wall connected to the Venetian Tower on Veliera Square. The wall was a Category I Cultural Monument.
During this time, Amfora informed the director of the Regional Directorate for National Culture Durrës and, following their interference, further damage to the monument was avoided.
The plan for the sidewalk set to be built in the area seemingly had failed to take into account the presence of the antique wall, which led to the illegal destruction of the monument. The current constructions risk damaging the wall further, in addition to two blocks of carved stones that have been unearthed but not yet moved by archaeological institutions.
Additionally, the construction near the Venetian Tower risks covering in concrete the foundation of the ancient walls, which was covered with gravel in order to conserve it, by the decision of the National Archeology Council (KKA).
In May 20 2017, several large troughs were dug in Archaeological Zone A for the planting of palm trees. After Amfora tipped off the appropriate institutions the company refilled the troughs that endangered the archaeological objects.
Citizens have pushed back against all infractions against the archaeolog
Man schuldet seinen Angestellten, bis zu 4 Monatsgehälter, macht Show Recycling Firmen, auf gestohlenen Grundstücken für die Geldwäsche und mit Edi Rama, wollte man "Camorra" Müll aus Italien importieren, wo man nun Alles abbrennt, mit enormer Gift Entwicklung
“Model” Recycling Plant Burns Down
Yesterday, the recycling plant “Everest,” owned by chair of the Society of Recyclers Vullnet Haka burned to the...
Original Gefürworter des Müll Importes von der Italienischen Mafia,
Camorra bis Nghradeta, denn das ist das einzige EU Modell was
finanziert wird. Wegen schweren Sicherheits und Umwelt Verstössen schon
vor einem Jahr bestraft, wo heute erneut nicht der Feuer Alarm
funktionierte, wohl auch nicht funktionieren sollte usw.. „Vullnet
Hakës“ (Präsident des Albanisches Recikling Verbandes, wo […]
Edi Rama besichtigte als Show Betrugs Projekt, die Chaos Firma des: Vullnet Hakës. |
Mafia Boss“Vullnet Hakes“, brennt erneut seine illegale Recikling Firma bei Kashar ab.
April 22, 2018
von balkansurfer
von balkansurfer
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen