Translate

Mittwoch, 31. März 2010

Regierungs Umbildung im Kosovo - Was wird dies wohl schon bringen?

Vor allem soll die vollkommen unfähige Justiz Ministerin Nekibe Kelmendi ausgetauscht werden, welche max. für die Zubereitung von einfachen Salaten geeignet ist.

Weiterhin die Mafiosi Valton Beqiri und Alush Gashi. Man spricht davon das bis zu 6 Minister ausgetauscht werden.

Angeblich soll nun Bujar Bukoshi, ein Ur Gestein   "Nekibe Kelmendi"
mit Deutschen Verbindungen, soll Gesundheits Minister werden, wo vor 10 Jahren noch Bujar Bukoshi auf der Todes Liste stand. 


Wie die Erfahrung zeigt, wird die Unfähigkeit und Korruptheit munter weiter gehen, denn wenn der Kopf faul ist, funktioniert ein Staat nicht.



2.000 qm Königs Schloß des Hashim Thaci in Bau auf 3 Hektar Grundstück (was Hashim Thaci, illegal besetzt hat und nun bebaut, wie es so üblich ist bei der Kosovo Mafia auch in Albanien)

Die neue Luxua Villa des Hashim Thaci in Phristina


Ein solches Instrument tut not. Laut Avni Zogiani von der kosovarischen Anti-Korruptions-NGO Cohu sei „die Mehrheit der Staatsanwälte und Richter im Kosovo in irgendeiner Form mit der organisierten Kriminalität verbunden“. Auch bei den großen Parteien – gerade den beiden Koalitionspartnern PDK und LDK – sehe es nicht besser aus.

Und schon geht es volle Kanne los!
Corruption Grips Kosovo’s Justice Ministry
E
31 March 2008 Balkan Insight lifts the lid on the trail of financial irregularities in key ministry tasked with ‘upholding the law’ - a trail that leads right to the top.

By Krenar Gashi and Betim Musliu in Pristina

http://balkaninsight.com/en/main/investigations/9022/
 



EXPRESS
Daily sources claim that Kosovo Prime Minister Hashim Thaci has asked for the dismissal of the director of the Kosovo police, Sheremet Ahmeti. Ahmeti said that he does not have any information on this claim.






(Foto: Fisnik Dobreci)
LDK ndërron Kelmendin, Gashin e Beqirin

Nga Faton Ismajli  më 31.03.2010 në ora 10:12
Kryesia e Lidhjes Demokratike të Kosovës miratoi sot ndërrimin e tre ministrave të saj në Qeverinë e Kosovës.

Kryesia e LDK-së ka miratuar kërkesën e kryeministrit Hashim Thaçi për shkarkimin nga pozitat ministrore të ministrit të deritashëm të Shëndetësisë, Alush Gashi; asaj të Drejtësisë, Nekibe Kelmendi dhe ministrit të Kulturës, Valton Beqiri.

Në vend të tyre janë propozuar tre emra të tjerë: Bujar Bukoshi do të udhëheqë Shëndetësinë, Haki Demolli – Drejtësinë dhe Lutfi Haziri – Kulturën.

Vendimi është marrë sot në mëngjes nga Kryesia e LDK-së, e cila nuk ka debatuar, por vetëm e ka miratuar kërkesën e kryeministrit Thaçi për ndryshimin e ministrave.

Anëtari i Kryesisë, Salli Asllanaj, tha se vendimi nuk është marrë nën diktatin e Hashim Thaçit, por është miratuar si kërkesë për ndryshime pozitive në qeverisje......


 Justizministerin Nekibe Kelmendi und das Justiz Desaster im Kosovo ( 1 2 3) 

Bujar Bukoshi - Geldwäsche und die Verbindung zu Bin Laden  

Sami Lushtaku: Hashim's Thaci Auftrags Mörder und UCK-KPC General 

Der Zentrale Verbrecher Clan des Sabit Ceki im Kosovo

Mehr Besorgnis als die einseitige Kosovo-Unabhängigkeit gegen das Völkerrecht lösen die Mafiabanden aus, die die ethnischen Konflikte mit der Unterstützung der organisierten Kriminalität (OK) durch die Internationale Gemeinschaft für ihre Zwecke instrumentalisieren.

Besonders ist hierbei hervorzuheben, daß der Finne Ahtisaari von der albanischen Mafia mit insgesamt 50 Mio. Euro bestochen wurde. Der BND hatte eines der Treffen dokumentiert und die Spur verfolgt, Treffen, bei dem Ahtisaari den Teilbetrag von 2 Millionen in einem silberfarbenen Aluminiumkoffer erhielt. Bei dem gesamten Fall Kosovo geht es um finanzielle Interessen verbrecherischer und korrupter europäischer Politiker. Dieses hochkriminelle Milieu hat seine Tentakeln bis hinein in örtliche deutsche Polizeiverwaltungen, wo die Drogen-Dealerei ebenso gedeckt wird, wie die gesamte Drogenbeschaffung an der Seite der US-Truppen auch seitens der Bundeswehr im Erzeugerland Afghanistan.

..........

Die durch die OK infiltrierten Sicherheitsbehörden haben nicht die notwendigen Hebel und die Spitzenpolitiker nicht den Willen, um die für die Kriegsverbrechen verantwortlichen Mafia-Bosse und UÇK-Führer zur Rechenschaft zu ziehen. „Hätten die Juristen und Polizisten der UNO ihre Aufgabe erfüllen wollen, hätten sie Hashim Thaci längst vor Gericht stellen müssen", merken die Experten des Portals Informationen zur Deutschen Außenpolitik an.

http://politikglobal.blogspot.com/search/label/Drogenhandel

Jeder Bundeswehr Offizier weiss das auf dem Balkan, das es um die hoch kriminellen Geschäfte von US und Deutschen Politikern geht, welche einen Rechtfreien Raum in Europa suchen.


Die Super Mafia im Balkan des Naser Kelmendi Clans aus dem Kosovo 

Füle: EK zur Kosovo-Frage neutral Drucken
30.03.10
Image Der EU-Erweiterungskommissar Stefan Füle hat erklärt, dass die Europäische Kommission zur Kosovo-Frage neutral sei, und dass eine deutliche europäische Perspektive für die Region des Westbalkans bestehe. Regionale Kooperation sei der Schlüssel des Stabilisierungs- und Assoziierungsabkommens, sagte Füle in einer Erklärung für die Internetseite „Euroaktiv“. Der Erweiterungskommissar erinnerte daran, dass sich Serbien um den Kandidatenstatus für die EU im vorigen Jahr beworben habe, und dass die Kommission jetzt das grüne Licht des Europäischen Rates erwarte.
 

Dienstag, 30. März 2010

Die Super Mafia im Balkan des Naser Kelmendi Clans aus dem Kosovo


update: Mai 2013
Naser Keljmendi: Polizei fasst berüchtigten Mafiaboss im Kosovo 
SPIEGEL ONLINE - Panorama - 06.05.2013Naser Keljmendi soll den Heroinhandel aus der Türkei nach Westeuropa kontrolliert haben. Seit Jahren wurde der aus dem Kosovo stammende Mafiaboss mit internationalem Haftbefehl gesucht. Nun verhafteten ihn die Ermittler in der Hauptstadt des Landes. mehr...


Der Kelmendi Clan gehört zu den grössten Verbrecher Clans des Balkan und eine Verwandte ist sogar Gerichts Dolmetscherin in Deutschland. Eng verbunden mit der Deutschen Politik (vor allem um Joschka Fischer und die SPD), mit Hashim Thaci und Ekrem Luka und zentrale Figur und Haupt Financier für jedes Verbrechen im Balkan und im Kosovo. Der Kelmendi Clan vermittelte auch Hunderte von Dolmetscherin u.a. für die Deutsche Bundeswehr und das diese Personen aus der OK kommen war im Sommer 1999, für jeden Bundeswehr Offizier offensichtlich. Wie die IEP Militär Studie in 2007, ist praktisch von Beginn an, inkusive der NATO - KFOR Stäbe* Alles von der Kosovaren Mafia unterwandert. Eng verbunden, sind und waren diese kriminellen Clan, auch über den Osmani - Clan in Hamburg vor dem Hamburger Senat, Lobby Vereinen, mit höchsten Deutschen Politikern, denn man wollte ja im Balkan auch Geschäfte machen. Kurz gesagt, spielen Deutsche Politiker, eine wesentliche Rolle, beim Aufbau und der Finanzierung der Drogen- und Menschenschmuggler Netze in Deutschland, was ja den Verantwortlichen auch durch BND Berichte gut bekannt war. Aber auch die Deutschen Autofirmen brauchten Partner vor Ort, wobei die Balkan Mafia Möglichkeiten der Geldwäsche suchten wie u.a. die Familie Stanaj und der Firma Roksped,in Montenegro mit VW. Deutschland spielte eine Schlüsselrolle in den Balkan Ländern bei der Korrumpierung nur damit Geschäfte gemacht werden, wie die hohe Geldstrafe nun auch gegen Mercedes deutlich zeigt.

47 Seiten secret NATO Report, über die Verbrecher Kartelle. Kelmendi, sind wichtige Partner, der Deutschen Politischen Verbrecher Kartelle, welche den Kosovo Krieg organisierten.


Der Bruder von Ramuz Haradinaj, Daut wurde vom ITCY, wegen Entführung, Folterung und Mord verurteilt und auch wegen Verbrechen gegen die Menschlichkeit an Zivilisten und wegen den Grausamkeiten auch durch Vergewaltigungen und Folter!

* Zuhälter in Hamburg mit KFOR Ausweisen der Deutschen Bundeswehr und mit Visa versorgt: Kein Problem für die Hamburger Politik Mafia! Man war ja Kunde in den Edel Bordellen.
LLUKA, KELMENDI, BLJAKAJ und TUZI finanzieren und organisieren Drogen- und Waffenschmuggelkanäle. Die Drogenlieferungen erfolgen vorwiegend aus der Türkei und arabischen Ländern über Albanien, wo HARADINAJ zu Polizei- und Militärkreisen gute Verbindungen hat. Er setzt auch Albaner ein, die in diesem Land leben; der wichtigste war HODERDZHONAJ Mentor aus DECANI (er wurde 2001 wegen Drogenhandels in TIRANA festgenommen).
19    PPDK: Partei des demokratischen Fortschritts Kosovos; weitere Gründungsmitglieder sind:
GRABOVCI Adern (ehemaliger Finanzminister der PGoK), GASHI Ilhami (PPDK-Präsident),
KELMENDI Rexhep
(stellvertretender PPDK-Präsident; sein Bruder, KELMENDI Fetim,
ist TMK-Mitglied und lebt in POCESCE/Kosovo
 



THACI wird (mit Stand Oktober 2003) über den vmtl. in HAMBURG wohnhaften KELMENDI Mohamed und seinen Bruder Ibrahim49 (*2.8) mit umfassendem Waffen- und Drogenhandel in Verbindung gebracht.



Naser Kelmendi: From Kosovo Inmate to Sarajevo Businessman Print E-mail

Monday, 16 November 2009
By The Center for Investigative Reporting in Sarajevo.
Naser Kelmendi, whose alleged drug dealing has long made him a target of Balkan law enforcement agencies, is facing more scrutiny after SIPA made a special presentation to Interpol in Lyon, France outlining what it calls his criminal network. 

Naser Kelmendi
Naser Kelmendi
Three law enforcement agencies in Bosnia-Herzegovina (BiH) have spent years investigating Naser Kelmendi, a Sarajevo businessman who came to the country from Kosovo soon after the war in BiH and built what investigators describe as a Balkan criminal empire.

Kelmendi, his sons and his half-brother, Bećir, run a number of firms in BiH, Montenegro, Serbia and Kosovo, and do business with some of the region’s big businessmen.

The State Investigation and Protection Agency (SIPA) has collected an extensive dossier on Kelmendi, 52, who they say has a criminal organization with connections to influential people.

Federation of BiH (FBiH) police officials say their colleagues across Europe are acquainted with his history; SIPA officials gave a presentation on Kelmendi to Interpol in Lyon, France in 2008.

Although there have been numerous complaints against him, he has never been to trial in BiH.

Interviews with BiH police investigators make it clear they consider him extraordinarily intelligent and wise. They say Kelmendi controls drug trafficking regionally. Despite those suspicions, police officials in Sarajevo and Zenica gave Kelmendi and two of his sons gun permits – even while one faced an indictment for carrying illegal weapon -- while customs officers from Zenica allowed importation of armored cars for personal use and underestimated the true value of the cars.

In Sarajevo Canton, police have filed at least 13 criminal complaints in the past five years against Kelmendi and his sons Elvis, Liridon and Besnik, including charges of murder, attempted murder and assault.

While Naser Kelmendi has never been to trial, two of his sons and his half brother have been convicted of relatively minor charges in Sarajevo Municipal court.

On May 10, 2004 Bećir Kelmendi was sentenced to

Besnik Kelmendi
Besnik Kelmendi
six-months probation for purchase and carrying a gun without a permit; On April 5, 2006, Liridon Kelmendi was given seven months probation for carrying a weapon and ammunition without a permit; and on July 2, 2009 Elvis Kelmendi received a one-year probation for violent behavior. He pleaded guilty for hitting a man three times in face and hitting women with a fist.

Naser Kelmendi would not speak to the Center for Investigative Reporting in Sarajevo (CIN), said his lawyer, Midhat Kočo. But Kočo did lash out at local media, particularly CIN.

"Because, in our opinion, you journalists have written so much just from your head that you don’t deserve our attention and confidence that we should talk to you," Kočo said. "Especially from CIN. It is tragic."

"So much harm was brought against him in, let’s say, the last couple of years. His hotel was raided five or six times. They never found even a match which was illegitimate. ... There is no need for us to justify ourselves – if we are guilty of something, we will be held accountable."

In fact, in an April 2005 raid, Kelmendi’s son Liridon was found with an illegal fire arm during one of the raids.  Whether the Kelmendi’s will be held accountable depends largely on Canton Sarajevo prosecutors who have combined 12 open criminal reports against the family into one case which is currently being investigated.

Meanwhile, SIPA has been looking into the international affairs of Kelmendi and his connections with influential people in BiH and the region.

In SIPA’s Interpol presentation, obtained by CIN and titled "Naser Kelmendi’s Criminal Organization," the agency outlined what it knew about Kelmendi at a November 2008 meeting at the General Secretariat of Interpol in Lyon, France. The SIPA document alleges that Kelmendi heads one of the best organized criminal organizations not only in BiH, but in the whole region. The Kelmendi organization has allegedly been involved drug and cigarette trafficking, money laundering and loan sharking.


Liridon Kelmendi
Liridon Kelmendi
According to the report, the organization includes his sons Elvis, 31, Besnik, 29, and Liridon, 26, the elder Kelmendi’s companion, Jasmina Babić, from Serbia, his half brother, Bećir, and his cousin from Germany, Redžep (also Rexep) Kelmendi. In BiH, it listed organization members in Sarajevo, Tuzla and Zenica, and said its influence reaches to Montenegro, Kosovo, Macedonia, Croatia, Serbia, Germany and the US.

Apart from the Kelmendis, the report lists his closest associates. Among those whose names were included in the report were Fahrudin Radončić, the owner of the Avaz publishing house, Naser Orić, former commander of the Srebrenica defense, Nihad Bojadžić, a brigadier of the BiH Army, Kosovo businessman Ekrem Luka and a former prime minister of the Kosovo government, Ramuš Haradinaj, as well as wealthy Montenegrins Rok Stanaj and Safet (aka Sajo) Kalić.  It is not clear what the information in the report is based on.

Radončić has denied being friends with Kelmendi. However, Kelmendi has had business dealings with Radončić’s company, Avaz.  The deals include a real estate swap in 2004 in which Avaz gave Kelmendi land and a 447-square-meter house on Velika Aleja in Ilidža, where Kelmendi also owns the Hotel Casa Grande. In exchange, Avaz got 120 square meters of office space in the Jabuka Building in Zenica from Kelmendi. The house was valued at 500,000 KM, while the space in Zenica was valued at 300,000 KM with Kelmendi paying the difference to an Avaz account, according to municipal court records in Sarajevo.  A year later, Kelmendi arranged the purchase of two Jeep Grand Cherokee sport utility vehicles and had them armored in the US and shipped to BiH, despite a US prohibition against the sale.

One of the Jeeps arrived in Bosnia and is currently registered to Radončić’s newspaper, Avaz. In a recent interview Radončić told CIN that the director of Avaz bought the Jeep and it is rented to high-profile guests of his hotel.

Kelmendi is also named in the report as being close to Naser Orić, the former Bosnian commander who served in Srebrenica and who in June was convicted but is now appealing his two year prison sentence for the illegal possession of weapons. Kelmendi’s lawyer Midhat Kočo, while testifying in April before the municipal court in Sarajevo said that Orić at one time lived and trained at the hotel Casa Grande.

Kelmendi first shows up in criminal records in 1976 in his hometown of Peć when as a 19-year old he was sentenced to 18 months in prison for attempted murder. Serbian Ministry of Interior records from before the Kosovo war say Kelmendi was cited for brawling and violent behavior.

According to the SIPA presentation issued in Lyon, he smuggled textiles and gold into Kosovo from Turkey during the 1980s. In the 1990s, while the former Yugoslavia was under international sanctions, he smuggled oil, tobacco and drugs. The agency also alleged that Kelmendi was involved in arms smuggling in the run-up to the war in Kosovo.

Interpol data shows that Naser Kelmendi was under

Ekrem Luka
Ekrem Luka said he did not see Naser Kelmendi since before the Kosovo war.
investigation in 2003 for suspicion of arson and planting a bomb but was never charged. Kelmendi was suspected of extortion, according to Interpol files, and in the Peć area he was allegedly involved in the illegal foreign exchange business, cigarette smuggling and illegal trade the data says. Interpol has information that someone named Naser Kelmendi battled Ekrem Luka, a businessman from Peć. During the feud, Kelmendi left Peć and moved to Sarajevo, according to Interpol files.

Luka, one of the richest men in Kosovo, told CIN that he had no ax to grind with Kelmendi. He said that he had not seen him since the war in Kosovo.

Local records show Kelmendi became a BiH citizen as early as 1998.

In a statement to Sarajevo Canton prosecutor Oleg Čavka on September 3, 2007, Kelmendi said that he came to Sarajevo in 1988 and stayed until shortly before the war broke out in BiH in 1992.
 

.....................................

Miss Dona
Gas station DonaShell with car and furniture shops, market and motel are owned by Kelmendis.
In the 2007 statement, Kelmendi told prosecutors he has been involved in trade businesses for 30 years and did nothing else. He added that he was building a hotel in a Montenegrin resort town of Ulcinj, and that he planned to go into the hospitality business there. He said that he had a trading company in Dubai, in a duty-free zone.

Kelmendi also said that he had seven or eight vehicles that were temporarily registered on the company name. He reported owning a Hummer, an Audi A8 and a BMW X5 SUV.

His interest in cars has drawn attention from authorities, said an associate.

According to Nihad Imamović, president of the board of directors of ASA Group that includes the Sarajevo-based ASA, Kelmendi buys 10 cars a year.

Imamović said that police investigators have inquired about the purchases and taken documents related to Kelmendi’s purchases and payments.

Imamović said that Kelmendi buys different types of cars, from the more luxurious to the cheaper models of VW, and that he had no outstanding debts.

In BiH, one of his first business moves had nothing to do with cars. He incorporated a trading company in October 1998 in Sarajevo, under the name of Miss Donna. When he liquidated it in April 2003, the company account showed only 31.5 KM. According to court records, Miss Donna had no business dealings nor was it registered with the Tax Administration.

In December 2005, his half brother Bećir founded

Adolado
Factory Adolado was built in 2008 and on sale a year later.
Adolado, an ice cream manufacturing company, with 2,000 KM according to court records.  Kelmendi told prosecutors he owned the company.  However, it is not clear how long or even if it ever operated.  The company bought or acquired a 2,000-square-meter factory space in 2008 but put it up for sale a year later.

In Belgrade in November, 2006, he incorporated a branch office of his Sarajevo firm Casa Grande and appointed Besnik as director. This company was registered at the outskirts of Belgrade in Surčin, but CIN reporters found no firm there. Serbian police also checked the location but found nothing but a house, leading them to assume it was a front company, according to investigative records. The company had no account open with a commercial bank, and no registered workers or vehicles, according to a Serbian investigators report that was sent to Interpol.

Naser Kelmendi also has large sums of cash propping up his loan business, police investigators said.  According to SIPA, Kelmendi had 20 million KM in circulation in 2005 and 2006, which he lent out at a monthly interest rate of 10 percent.


Hotel Casa Grande
Casa Grande, hotel owned by Naser Kelmendi, was raided five or six times by police, according to his lawyer Midhat Koco.
Land and business records show Kelmendi has many real estate holdings throughout the region. In Sarajevo, he owns three houses, two apartments and his Casa Grande Hotel. In Podgorica, Montenegro he owns an apartment. In Montenegrin resort town of Ulcinj he has an apartment, 11 housing units of total size of 377 square meters, a house and a 1,600-square-meter apartment building. He has businesses registered in BiH, Serbia and Kosovo, among other spots.

He also has the citizenship of that country, according to Milan Davidović, a Serbian law enforcement officer.

Kelmendi’s dealings have caught the attention of law enforcement agents in Serbia, Croatia and other Balkan countries, and many European agencies have been given the 2008 Lyon SIPA report.

In his 2007 statement before the prosecutor Čavka, Kelmendi denied any involvement in drug trade and said he had a firm stand against it.

"I hate drugs and everything that goes with it," he said then.

Police agencies don’t buy that assertion. A European Union Police Mission (EUPM) advisor informed Tuzla Canton police that Kelmendi may have had involvement in a shipment of 10 kilograms of heroin in February, 2004, from Srebrenica

FBiH police received information from Slovenian police that he was in Ljubljana at the time with Jasmina Babić.
No charges were filed in the drug case.

Miodrag Laković, the head of the Narcotics and Smuggling Department in the Montenegrin police, said Kelmendi is an important person for the Montenegrin police.

According to Interpol information that CIN has obtained, Montenegrin police recorded stays of Naser Kelmendij and his sons in Ulcinj in 2007. They often came to the coastal town in luxury cars, including a Ferrari driven by Naser's son Liridon, according to their records.

According to the Interpol documents and SIPA reports outlining some of his closest associates, Kelmendis were seen in Montenegro in the company of: Fatmir Mujaj and Almir Kukan, cousin Redžep Kelmendi (aka Đeka), Nusret Gaši, Hajdar Ćufaja. Ćufaj, according to Interpol, bought land with Kelmendi in Ulcinj.

Even though he has spent much time in Montenegro and BiH, Kelmendi is still remembered in Kosovo.

Rrahman Sylejmani, aide to the police commissioner of Kosovo, told CIN reporters in the spring of 2008 that, according to his information, Kelmendi would likely be detained if he returned to Kosovo. Sylejmani said he also had information that Kelmendi owed money to Ekrem Luka and other businessmen in Peć.

"We had information that he was not feeling safe in Kosovo because there are criminal organizations here who are rivals," explained Sylejmani.

Sarajevo investigators also looked into complaints from rival crime gangs that Kelmendi conspired with Muhamed Ali Gaši in June 2007 to kill Ramiz Delelić (Ćelo)*, a long-time organized crime figure who had clashed with members of the Albanian mafia in Sarajevo for years.


.............................................

http://www.reportingproject.net/new/index.php?option=com_content&task=view&id=503&Itemid=43

* Celo, Auftrags Mörder von Izebegovic und Ober Boss in Sarajewo, wurde im Dezember 2008, mit einer Kugel im Kopf tod aufgefunden, seine Schwester starb einige Wochen vorher.

List of terrorists and members of organized criminal organizations in Kosovo & Metohiya
    1. Hajdin Abazi
    2. Ekrem Avdija
    3. Alush Agushi 
    4. Rasim Agushi
    5. Nazmi Ajeti
    6. Hisni Ahmeti
    7. Abdulah Babalija
    8. Masar Bakija
    9. Idriz Bala
  10. Afrim Basha
  11. Sokol Bashota
  12. Bajram Bega
  13. Gjemajl Bejta
  14. Avni Berisha
  15. Rustem Berisha
  16. Shefik Beqiri 
  17. Lahi Ibrahimi 
  18. Ram Buja 
  19. Shukri Buja 
  20. Jah Bushati 
  21. Jusuf Velia 
  22. Azem Veseli
  23. Kadri Veseli
  24. Rexhep Veseli 
  25. Sali Veseli 
  26. Skender Veseli 
  27. Besim Vokshi 
  28. Latif Gashi
  29. Fahrudin Gashi
  30. Jetulah Gecaj 
  31. Sabit Gecaj 
  32. Gani Geci
  33. Adem Grabovci 
  34. Jahir Demaku 
  35. Milazim Derguti 
  36. Jetulah Dibrani 
  37. Sokol Dobruna 
  38. Shaban Dragaj
  39. Florim Ejupi 
  40. Agim Elshani 
  41. Xhabir Zharku 
  42. Dritton Zhjeqi 
  43. Tahir Zemaj 
  44. Genc Zogaj 
  45. Bislim Zyrapi 
  46. Nuredin Ibishi 
  47. Imri Ilazi 
  48. Gani Imeri 
  49. Elisah Imeri 
  50. Bexhet Imishti 
  51. Ahmet Isufi 
  52. Lirim Jakupi 
  53. Januz Januzaj 
  54. Bashkim Jashari
  55. Musa Jashari 
  56. Rifat Jashari 
  57. Sahit Jashari 
  58. Naim Kadriu 
  59. Giner Kamberi
  60. Ajvaz Karpuzi 
  61. Ajet Kastrati 
  62. Kadri Kastrati 
  63. Mensur Kasumi 
  64. Naser Kelmendi 
  65. Hisni Kilaj 
  66. Anton Kitaj 
  67. Fadhil Kodra
  68. Arif Krasniqi 
  69. Gani Krasniqi 
  70. Gjimshit Krasniqi 
  71. Emin Krasniqi 
  72. Jakup Krasniqi 
  73. Skender Krasniqi 
  74. Bajram Kryeziu 
  75. Mazlom Kumnova 
  76. Mirsad Kurteshi 
  77. Agim Kuqi 
  78. Ramiz Lladrovci
  79. Fatmir Limaj 
  80. Ekrem Lluka 
  81. Isa Latifi 
  82. Muhamet Latifi 
  83. Lulzim Leci 
  84. Afrim Lulaj 
  85. Nuredin Lushtaku 
  86. Sami Lushtaku 
  87. Enver Mavriqi 
  88. Naim Maloku 
  89. Faton Mehmetaj 
  90. Nazif Mehmeti 
  91. Fadil Mujota
  92. Shefqet Musliu 
  93. Isak Musliu 
  94. Rustem Mustafa 
  95. Salih Mustafa 
  96. Arif Muqoli 
  97. Maliq Ndrecaj
  98. Selami Neziri 
  99. Jakup Nura 
100. Enver Oruçi 
101. Gjumshit Osmani
102. Nebih Preniqi
103. Rahman Rama 
104. Illmi Ramusholi 
105. Elmi Reqica 
106. Ekrem Rexha 
107. Bedri Rexhaj 
108. Ismet Sadiku 
109. Ruzhdi Saramati
110. Rexhep Selimi
111. Sylejman Selimi 
112. Abedin Sogojeva 
113. Fatmir Sopi 
114. Azem Syla 
115. Shemsi Syla
116. Fadil Suljevic
117. Emrush Suma 
118. Rufki Suma 
119. Ismet Tara 
120. Gani Thaqi 
121. Hashim Thaqi 
122. Ahmet Qeriqi
123. Ramiz Qeriqi 
124. Sami Ukshini 
125. Avni Feta 
126. Adem Hagjocaj
127. Abit Haziraj 
128. Sadik Halitjaha 
129. Xhavit Haliti 
130. Bujar Haradinaj 
131. Daut Haradinaj 
132. Ramush Haradinaj 
133. Nait Hasani 
134. Safet Hasani 
135. Xhabit Hasani 
136. Zeqir Haxhija 
137. G¸zim Haxhimusa
138. Hekuran Hoda 
139. Fatmir Humolli 
140. Sabajdin Cena 
141. Agim Çeku
142. Ethem Çeku
143. Muhamet Çerkezi
144. Emrush Xhemajli 
145. Idriz Shabani 
146. Besnik Shala 
147. Shaban Shala 
148. Shaban Shala 
149. Naser Shatri 
150. Xhafer Shatri 
151. Mustafa Shaqiri 
152. Shaqir Shaqiri
153. Adem Shehu 
154. Elbasan Shoshaj 
155. Bekim Shuti 
156. Met Shuti



http://www.kosova-sot.info/wp-content/uploads/2009/05/13.jpg
Sabit Ceki, Super Verbrecher Clans im Kosovo!

Der Zentrale Verbrecher Clan des Sabit Ceki im Kosovo

Montag, 29. März 2010

Al-Quida and Wahhabits :: Saudis Fund Radical Islam In Balkans

Report: Saudis Fund Radical Islam In Balkans

Skopje | 29 March 2010 | Sinisa Jakov Marusic
 

Newly built mosque near Skopje
Newly built mosque near Skopje
Hundreds millions of pounds, mostly from Saudi Arabia, are being poured into radical Islam groups in the Balkans, British newspaper Sunday Times has reported, citing unnamed Macedonian officials. The groups are taught to hate the West and some of them recruit fighters for the jihad in Afghanistan, the Sunday Times writes.

“Hundreds of millions have been poured into Macedonia alone in the past decade and most of it comes from Saudi Arabia,” said a Macedonian government source quoted by the paper. “The Saudis’ main export seems to be ideology, not oil.”

According to a classified document seen by the Sunday Times, Macedonia is currently investigating a number of Islamic charities, some in Saudi Arabia, which are active throughout the Balkans and are suspected of spreading extremism and laundering money for terrorist organisations.

Some 50 persons suspected of being Al-Qaeda volunteers recruited to fight in Afghanistan are also being followed by the Macedonian authorities, the newspaper reported.

Fundamentalists, like some strict Wahhabi and Salafi factions funded by Saudi organisations, are clashing with traditionally moderate local Muslim communities in the Balkans, the head of the Macedonian Islamic Religious Community, Sulejman Rexhepi; told the Sunday Times.

He explained that a number of mosques had been forcibly taken over by such groups. Four in central Skopje are no longer under the control of the official Islamic authorities he said, adding that the new imams claim they have been “spontaneously” installed by the “people”.

“Their so-called Wahhabi teachings are completely alien to our traditions and to the essence of Islam, which is a tolerant and inclusive religion,” said Rexhepi........


http://www.balkaninsight.com/en/main/news/26953/ 

fatosklosibinladen0002hr0.jpg
Albanian Secret Service Chief Fatos Klosi in 16.5.1998 in der “Albania” durch den Albanischen Geheimdienst Chef Fatos Klosi: KLA (UCK) is financed by Bin Laden

The Times report gets even better:
“Klosi said he believed terrorists had already infiltrated other parts of Europe from bases in Albania. Interpol believes more than 100,000 blank Albanian passports were stolen in riots last year, providing ample opportunity for terrorists to acquire false papers.”
http://www.antiwar.com/orig/deliso5.html

Story of the Day 2001-10-24       Interpol has information that the Albanian terrorists have links with Al Qaida organization and its leader Osama Bin Laden, London-based newspaper the Independent reads. The Independent reports that Interpol’s investigation team was claiming that Osama Bin Laden was related to the Albanian criminal gangs, which have wide network of trafficking in weapons and people, prostitution and racketeering throughout Europe. Interpol also has information that recently people from the Albanian criminal circles met with leaders of the Algerian terrorist organisations. The Albanian police reported that Osama Bin Laden was also present at that meeting. According to information from Interpol, one of Bin Laden’s military commander was appointed for head of the elite terrorist units of the Kosovo Liberation Army, during the Kosovo conflict in 1999
http://www.southeasteurope.org

from Balkanblog

Hashim Thaci is partner from the german political mafia organisation SPD - FES and Mister Steinmeier



SAS-Mi6-CIA und die Islamische Terroristen Ausbildung im Balkan 

Binladensa, the people of Bin Laden in Kosovo  

Special Report: Terrorism and Organized Crime in South-Eastern Europe:  

Bosnia Plans to Expel Arabs Who Fought in Its War 

US diplomat says al-Qaeda using BiH as transit point  
The blackmail of America: How the United States became Albania's enforcer
The Washington Times ^ | March 4, 2010 | Julia Gorin



Something happened after President Clinton's 1999 war in Kosovo: It never ended. Its continuation was characterized by anti-Serb arson, kidnappings, bombings of NATO-escorted civilian buses and efforts to kill everyone from schoolgirls to octogenarians, plus the rare peacekeeper who tried to prevent any of this.
Toward the end of 1999, several major newspapers reported on findings that mass graves such as the infamous Trepca zinc mine turned up empty, as did the stadium we were told was being used as a concentration camp. Anyone reading this one-time follow-up also would have learned that the "cleansing" of 800,000 Albanians had more to do with NATO bombs and Kosovo Liberation Army orders than with the outrageous claim that Serbia was trying to empty the province...

Freitag, 26. März 2010

Der Rechts Extremismus breitet sich immer weiter im Balkan aus

Rechtsextremismus und völkisches Denken in Ungarn: "Ein irrsinniges Gewaltpotenzial"

Der Rechtsruck in der ungarischen Politik ist besorgniserregend. Trotz des Verbots von 2009, zieht die paramilitärische Ungarische Garde der Jobbik weiter durch das Land und hetzt im Namen des Großungarntums gegen Juden und Zigeunerkriminalität. Den Rechtskonservativen (Fidesz) und Rechtsextremisten (Jobbik) ist der Wahlsieg im April nahezu sicher. Magdalena Marsovszky, deutsch-ungarische Kulturwissenschaftlerin mit den Schwerpunktthemen Antisemitismus und Rechtsextremismus in Ungarn, geht dem völkischen Denken ihres Heimatlandes auf den Grund.

http://www.cafebabel.de


Schwarze Uniformen und braune Parolen
“Ungarische Garde” vereidigt

Die braunen Horden marschieren wieder. Allerdings formieren sie sich derzeit nicht in Deutschland, sondern in Ungarn. “Ungarische Garde” nennt sich der paramilitärische Arm der rechtsgerichteten Bewegung “Jobbik”.



56 schwarz gekleidete “Gardisten” hatte sie direkt vor dem Amtssitz des Staatspräsidenten Laszlo Solyom “vereidigt”. Dabei war auch der ehemalige ungarische Verteidigungsminister Lajos Für. Von 1990 bis 1994 gehörte er der ersten Regierung nach der “Wende” an.

Nach diesem “Fahneneid” hagelte es in Ungarn Proteste. Ministerpräsident Ferenc Gyurcsany kündigte an, die “Garde” auf ihre Verfassungsmäßigkeit zu überprüfen. Mitte der Woche wies er die Generalstaatsanwaltschaft an, sie genau zu beobachten und sofort einzuschreiten, falls die Gruppe gegen Gesetze oder die Verfassung verstoße.

Bis auf den rechtsnationalen Bürgerbund “Fidesz” verurteilen die ungarischen Parteien alle die Gründung der Garde. Die Fidesz-Partei des ehemaligen Premierministers Viktor Orbán regiert seit dem landesweiten Rechtsruck bei den Kommunalwahlen im Herbst 2006 mancherorts auf lokaler Ebene zusammen mit der Bewegung “Jobbik”, die hinter der “Garde” steht...........

http://politblog.net/rechtsstaat/schwarze-uniformen-und-braune-parolen.htm#more-1466

Wie konnte sich eine Untergrundbewegung wie Jobbik in den letzten Jahren zu einem regelrechten System entwickeln, das zu den Europawahlen 2009 14,7% erreichte und im April nun auch mit dem Sprung ins ungarische Parlament rechnen darf?

http://www.cafebabel.de/article/32959/ungarn-wahlen-rechtsextremismus-voelkisch-romahass.html


Source: Pro-Ustasha website, http://zadom.page.tl/Galerija-slika/pic-33.htm




more

http://emperors-clothes.com/croatia/tour.htm

 Polarisiert: Marko Perkovic


27. November 2007 Schüler und Studenten tragen schwarze T-Shirts mit seinem Bild und unterschreiben ihre Fan-Post mit „Bog i dom“ (Gott und Heimat) oder „Za dom spremni“ (für die Heimat bereit). Auf den gleichen T-Shirts, die vorzugsweise vor Fußballstadien verkauft werden, sind nicht selten auch General Ante Gotovina zu sehen, der in Den Haag wegen Kriegsverbrechen vor Gericht steht, der kroatische Quisling Ante Pavelic oder auch schlicht nur das „U“, das Zeichen der Ustascha, die während des Zweiten Weltkriegs mit der Billigung Hitlers und Mussolinis den kroatischen Rumpfstaat NDH regiert hatte. Zu seinen Konzerten kommen Skinheads, Kriegsveteranen und Minister der kroatischen Regierung, aber auch Rentner, Hausfrauen und sogar Nonnen.
.............
Die einen verehren ihn wie eine Lichtgestalt, der mit seinem mächtigen Schwert Gott, Nation und Familie gegen die Mächte der Finsternis verteidigt; den anderen ist er ein Brechmittel, verkitscht und verlogen, geschichtsvergessen und national borniert. Während der ehemalige Außenminister Zuzul und der noch amtierende Wissenschaftsminister Primorac kaum eines seiner Konzerte auslassen, wachsen sich seine Auftritte im In- und Ausland immer mehr zu außenpolitischen Belastungen für eine Regierung aus, die das Ziel des EU-Beitritts verfolgt.

In den Niederlanden wurden seine Konzerte untersagt. Die serbischen Medien nehmen ihn als ein Indiz, dass es unter der Asche der Ustascha noch glüht

siehe auch mit Video Auftritt im http://balkan-spezial.blogspot.com/2010/02/das-nazi-phanomen-thompson-wie-der.html

http://www.faz.net/

Marko Perković bei einem Konzert in Frankfurt
 a. M. im Jahr 2007Samstag, 17. Mai 2008
 

Kroatiens Rechts-Rocker Marko Perkovic – im Ausland unerwünscht
Dr. Alexander von Paleske - Der Kroat-Rocker Marko Perkovic stößt außerhalb seines Heimatlandes Kroatiens mittlerweile auf weitgehende Ablehnung. Perkovic, der in seiner Heimat und in der kroatischen Diaspora Kult-Status besitzt, hatte durch ausserordentlich rechtslastige Texte auf sich aufmerksam gemacht. Darunter auch das Absingen des faschistischen Songs der Ustascha „Jasenovac und Gradiska Stara, da sind die Schlächter von Maks zu Hause“.



2007 in Frankfurt       ......................
Auf den Konzerten des Rechtsrockers mit seiner Band Thompson, benannt nach einer Maschinenpistole, sind viele Besucher im Ustascha Outfit zu sehen und begrüßen ihn mit dem Ustascha Gruss, der dem Hitler Gruss ähnlich ist.

http://oraclesyndicate.twoday.net/stories/4932939/ 

NaziRock: Hitlergruß auf großer Leinwand

NaziRock:  Hitlergruß auf großer Leinwand
©nazirock.it
http://i137.photobucket.com/albums/q232/offline1234/aacl_old.gif
“Wie man dem Hakenkreuz und dem Hitlergruß Glaubwürdigkeit verleiht“ ist das Thema von NaziRock. Claudio Lazzaros „Rockumentary“, die beim zwölften Treffen delle Etichette Indipendenti (Treffen der Unabhängigen Labels) ausgezeichnet wurde, ist das zweite Werk des ehemaligen Journalisten beim Corriere della Sera. In seinem ersten Film stand die Lega Nord im Mittelpunkt.
 mit Video

aus http://www.cafebabel.de/article/30195/nazirock-hitlergruss-auf-groer-leinwand.html


 Offizielle Gebiets Ansprüche der Albanischen Mafia aus dem US-Albanischen Gambino Clan, der neue Cosa Nostra lt. FBI mit der Website AACL.com, als Sammelbecken einer Mafiösen Terror Organisation, welche sich in 1992 in Bonn mit Klaus Kinkel traf.

Es gibt wohl heute über 1.000 Videos allein der Nazi Albanischen Extremisten aus dem Kosvoo und Mazedonien bei youtube! Eine Art Volks Sport.


Groß Albanien und Ethnische Säuberungen, werden dort verbreitet, inklusive einer Mythen Geschäfts Fälschung, einer angeblichen Illyier Abstammung. Echte Wissenschaftler, welches dies als Propaganda der Enver Hoxha und von Ismail Kadare Zeit outen, werden übelst in den Mafiösen Medien unqualifiziert beschimpft, wie z.B. Prof. Oliver Schmidt.



Albin Kurti ein " halbanalphabetischer Krakeeler" und seine kriminellen Hintermänner aus der AKSH

 

 

Der Gross Albanische Sprengel um Albin Kurti ist schon irgendwie auch zwischen krimineller Organisation und einem ungezogenen Kindergarten anzusiedeln.
 aus 
http://balkan-spezial.blogspot.com/2010/01/albin-kurti-ein-halbanalphabetischer.html  
Hitlers Groß Albanien im Kontext mit der Albaner Mafia heute im Internet leicht zu finden.

Im Balkan fälschen alle ihre Geschichte zusammen, als eine Art Mthyische Stunde für Nationalisten!

Ein kleiner Auszug über die echte Albaner Geschichte, welche Nichts damit zu tun hat, was heute die Albaner teilweise komplett erfinden, ohne jede Grundlage.

Als Skanderbeg 1468 starb, hinterließ er ein zerstörtes Land. Mit seinem Tod aber begann seine zweite Karriere als Symbolgestalt des Türkenkämpfers. Ein drittes Mal wurde er von der albanischen Nationalbewegung im 19. Jahrhundert erfunden. Heute gibt es zwei Skanderbegs - den historischen und den zum Nationalhelden erhobenen Mythos, wie er in albanischen Schulen und von nationalistischen Intellektuellen in Tirana oder Prishtina dargestellt wird. Beide haben weniger miteinander zu tun als entfernte Verwandte.

Zum Nationalhelden zurechtgeschnitzt

Das heutige Skanderbegbild in Albanien ist noch immer maßgeblich von der Zeit des Kommunismus geprägt, wo man sich den mittelalterlichen Fürsten als ethnisch albanischen Nationalhelden zurechtschnitzte. Je stärker Albanien unter Enver Hodscha in die Isolation geriet, desto „nationaler“ wurde Skanderbeg. Suggeriert wurde eine fiktive Einheit der albanischen Adeligen im Kampf gegen die Osmanen. Skanderbeg war schon deshalb kein „Albanerführer“, weil seiner Erhebung außer albanischen auch bulgarische, serbische oder vlachische Orthodoxe folgten. Sein treuester Verbündeter in Albanien war die katholische Kirche, die ihn anders als die lokalen Warlords nie verriet.
All das passt nicht zum Bild eines Nationalhelden, doch die Nachwirkung der kommunistisch-nationalistischen Verdrehung ist in Albanien, dem Kosovo und in den albanischen Gebieten Mazedoniens wirkungsmächtig. Die staatlich gelenkte Heldenverehrung bekam auch Schmitt zu spüren. Das Erscheinen seines Buches in Albanien entfachte einen nationalistischen Furor, bei dem Ministerpräsident Sali Berisha und der Schriftsteller Ismail Kadare eine unrühmliche Rolle spielten. Denn Schmitt hatte es gewagt, die Frage nach der ethnischen Zugehörigkeit Skanderbegs, die im ausgehenden Mittelalter nebensächlich war, in seinem Buch auch nur am Rande zu behandeln.
……………………..
 http://www.faz.net/

Griechische Marine Spezial Einheiten beim Traditionellen Marsch am National Feiertag in 2010 in Athen, singen die "Greek Army Song" in alter Tradition. Wie bekannt ist, rüstet das Bankrotte Griechenland teilweise unsinnig auf, wo erneut die Deutschen Betrugs- und Bestechungs Zirkel der Banken und Lobbyisten den Griechen sogar "Leopard" Panzer unsinniger Weise verkauften, welche genauso wie die Thyssen U-Boote, mit KfW Krediten finanziert wurden und natürlich nicht von den Griechen vollständig bedient wurden. 900 Millionen € stehen noch in Deutschland offen und 4 moderene Fregatten in Frankreich kommen hinzu usw..

Tensions of Albanian nationalist against the Greek national parade

Albanian Media publishes video of the parade, urging the Albanian nationalists against Greeks (Shekulli, in Besitz der Kokedhima Mafia um die Firma K2 brachte die Story in Albanien, die anderen oft in Mafia Besitz befindlichen Medien zogen nach)

Sofort organisieren die Albaner und die Albanische Mafia, natürlich eine Demonstration vor der Griechischen Botschaft in Tirana, wo man gegen den Rassimus der Griechen, EU und Türkei demonstriert, u.a. weil man keine Visa Befreiheit erhält! Auf den hinteren Plakaten, wird natürlich dann der Anschluß von Halb Griechenland an Albanien gefordert, wo erneut das AACL, Gedanken Gut der US-Albanischen Mafia deutlicher ausgesprochen wird.
Noch peinlicher wird die systematische Geschichtsfälschung der Albaner von der EU kritisiert, welche ins Lächerliche gehtm genauso wie die gefälschten Diplome und Titel der Albanische Mafia Politiker im Parlament.

Skandal në Greqi, ushtria thirrje ksenofobe: "Shqiptar derr, gjakun do ta pimë"

Shekulli Online | 26/03/2010 | 
ATHINE - Skandal në Greqi. Forcat ushtarake greke thërrasin në paradën e festës së tyre kombëtare: Do pimë gjak shqiptar.
Marinaret greke qe parakalonin ne sheshin qendror te Athines kane hedhur thirrje fyese dhe raciste ndaj shqiptareve."Grek lind, dhe nuk behesh dot, o shqiptar derr, gjakun do te derdhim". Më tej ata kërcënojne ushtarët turq të cilët janë të besimit mysliman, duke thënë se do t'i bëjnë t'i perulen kryqit ortodoks, ndërsa pak më vonë dëgjohet të thonë: "I shikoni ata, janë nga Shkupi" dhe "Shqipëria, me lëkurën e tyre do të bëjmë këpucë". Shekulli mit Video!

Stanford Universtität: Der Albanische Rassimus ist eine historische Fälschung!   

Die Rolle der Mythen und die Erfindung der Illyrier Abstammung der Albaner  

Kommentar: Die Albanische Geschichtsfälschung wurde vom Enver Hoxha System erfunden und über den PR Mann des Kommunistischen Sytems Ismail Kadare verbreitet. 
Palmöl
Von TOMASZ KONICZ, 15. Juni 2011 - In etlichen Ländern Osteuropas konnten rechtsextreme Partien und Gruppierungen besonders stark von der Krise profitieren. Antiziganismus, Antisemitismus und völkischer Pseudo-Antikapitalismus bilden den ideologischen Kern dieser sich formierenden neofaschistischen Ideologi...

Die EULEX Mission als "Schwarzes Loch" der EU entpuppt sich als Unfug

Kommentar vorneweg: Das war ja mehr wie klar, das wenn man Verbrecher Clans zu einem Staat verhilft, das Völkerrecht missachtet, man zugleich jede Glaubwürdigkeit verliert. Die Realität sieht im Kosovo so aus, das es täglich Sach Beschädigungen der EULEX Mission gibt, vor allem gegen Fahrzeuge, was eine Art Volks Sport inzwischen ist. Bisherige Kosten 260 Millionen €, ohne jedes Resultat und zum Fenster hinaus geworfen, nur damit ein paar korrupte Deutsche Politiker hoch dotierte Missionen leiten können.

ZERI

Over €260 million given to EULEX by the EU has not yet produced any results in the fight against crime and corruption, the daily writes.

Die EU eröffent ein Büro in Kosovo Mitrovica!

Wie der Italienische General Mini ausführte: Das ist alles Unfug, denn die Realität im Kosovo zeigt, das täglich EULEX Eigentum vor allem Fahrzeuge beschädigt werden, bzw. bemalt werden usw..!

Und das liegt nicht an den Einsatz Kräften vor Ort, sondern an der Politischen Führung aus Deutschland und der EU, welche nur an irgendwelches dubiosen Projekten und Geschäften mit der Kosovo Mafia interessiert ist. So hat man längst jede Authorität verspielt.

Kommentar. Es gibt Ausländer in den Albaner Räumen, wo sich alle Leute, sämtliche Administrativen und andere Politischen Entscheidungs Trägern bemühen, das diese Personen keine Probleme haben und ihre Vorschläge auch umgehend und ohne viel Diskussionen umgesetzt werden.Haupt Aufgabe der NATO Politiker ist vor alleml die lokalen Würdenträger von der Arbeit abzuhalten, nur damit der Reise Tourismus oft Geistig Behinderter seinen Zweck erfüllt hat.

EU office in northern K. Mitrovica
26 March 2010 | 09:14 | Source: B92
PRIŠTINA -- A European Union office is set to be opened today in the northern, mostly Serb part of the ethnically divided town of Kosovska Mitrovica.

The office's main goal, it was announced, will be to promote EU values and lower tensions in this part of Kosovo.

The office, dubbed "EU House", will be led by Italy's ambassador to Priština, Michael Giffoni.

In Prišitna, Kosovo Albanian authorities expect this to be an introduction into the implementation of their "strategy for north", which was produced together with the International Civilian Office (ICO). 
.................
http://www.b92.net 


Von den bisherigen über 10 Milliarden € der Aufbau Hilfe ist im Kosovo Nichts angekommen, sondern die Politischen Strukturen haben sich nur selbst bedient und u.a. das übliche Mafia Import- Export Monopol mit den kriminellen Clans errichtet. Die Justizministerin Kelmendi, hat Alles unter Kontrolle, um ein Milliarden schweres Vermögen an Immobilien und Wirtschafts Monopolen zu errichten! Der Mafia Clan der Kelmendi, ist Langzeit Partner des Osmani Clans in Hamburg und Deutscher Politiker.


Deutsche Wirtschafts Förderung bedeutet, wie leicht zu erkenen ist vor allem: Förderung des Drogen Absatzes nach Europa und Bestückung mit Sex Sklaven der EU Bordelle, damit auch weiterhin Politiker wie Michael Friedman gut versorgt werden auch mit Koks durch die Albaner wie Joschka Fischer.

KFOR Kommandant sagt: Die Eulex Mission ist totaler Unfug und es kann Nichts dabei raus kommen........Die Autorität der Unmik im Kosovo sei "praktisch inexistent".......


Left to right - NATO Secretary General, Lord Robertson and Lt. General Fabio Mini, Commander of KFOR (COMKFOR) upon arrival in Pristina.
...................

Ein früherer Kommandant der Kosovo-Friedenstruppe Kfor sprach indes der Eulex in einem Interview mit der Belgrader Zeitung Vecernje novosti die Sinnhaftigkeit ab. Die UNO schicke schon seit acht Jahren Richter und Polizisten in den Kosovo und habe dabei überhaupt nichts erreicht, sagte der italienische General Fabio Mini. Die Autorität der Unmik im Kosovo sei "praktisch inexistent". Im Kosovo sichere derzeit niemand den Frieden, und auch die EU-Mission könne dies nicht schaffen.......
.......
http://derstandard.at/?url=/?id=3305254